loading...
دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,سایت ترینر,تریلر,گیم,دانلود فیلم,
آخرین ارسال های انجمن
حسین بازدید : 600 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

ترینر بازی Bound by Flame به شما کمک می کند تا بتوانید به آسانی تمامی دشمنان خود را در این بازی از پای در آورید و از همه چالش ها به آسانی عبور کنید . ترینر بازی Bound by Flame قابلیت های بسیار در اختیار شما می گذارد که از مهم ترین آن ها می توان به جاودانگی اشاره نمود ، به کمک این قابلیت شما در طول بازی از قدرت هجومی و دفاعی نامحدود بهره خواهید برد و دشمنان هیج شانسی برای غلبه بر شما ندارند . از دیگر امکانات ترینر بازی Bound by Flame می توان به خون نامحدود و امتیازات بی نهایت اشاره نمود . Bound by Flame یک بازی در سبک اکشن و نقش آفرینی می باشد که توسط استودیو Spiders Games ساخته شده و در تاریخ 9 می سال 2014 برای پلتفرم های PC ، XBox 360 و PS3 عرضه شده است . داستان بازی به قرون وسطا باز می گردد ، جایی که سه قهرمان باید راهی بسیار دشوار و پر از چالش را پشت سر بگذارند تا به هدف اصلی خود که مبارزه و از بین بردن دیو آتش است برسند . در این راه باید آن ها با موجودات بسیار پلید و عجیب روبه رو شوند ، داستان بازی Bound by Flame حول شخصیت اصلی که با شیطان معامله کرده و توانسته قدرت های فوق العاده ای بدست آورد می چرخد . در این بازی نیز همانند سایر بازی نقش آفرینی ، انتخاب ها و جهت گیری های شما بر پایان کار تاثیر خواهد گذاشت و شما به تنهایی سرنوشت داستان را رقم خواهید زد . 



دانلود دانلود ترینر بازی Bound by Flame نسخه 403156253

دانلود دانلود ترینر بازی Bound by Flame نسخه Aleksander D


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام این سایت بازیه سعی میکنم مطالب مفید و سودمندی براتون بذارم,اگر مطلب مورد نظرتون وجود نداشت از طرق فرم درخواست ها در انجمن بگید تا براتون قرار دهم ------------------------------------------------- حسن نهتانی -------- بیوگرافی خودم: نامم اسممه همون حسین _از بچگی بزرگ شدم/تو بیمارستان به دنیا اومدم/بابام مرد بود /چند سال سن دارم/تو دوران کودکیم بچه بودم/با رفیقام دوست شدم/شب ها میخابم بعضی وقتا خواب میبینم/اینجا شبا تاریکه/روزاشم روشنه هوا/قدم زیر سه متره/وزنم هم زیر 300 هست/با پاهام راه میرم/با دهنمم میحرفم(باور کنید)/با موبایل زنگ میزنم/اهل ایرانم/سن من زیر 100 ساله مطمعن باشید/الان به فارسی نوشتم/پسرم/درس را فردا خواهم خواند/اینجا وبلاگ بازیه/از اکسیژن تنفس میکنم/از بچگی رفتم تو نوجوانی و.../چشمام یه رنگیه/وقتی غمگینم ناراحت میشم/وقتی خوشحالم شاد میشم/موبایلم شارژ میشه/نمردم و....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب بیشتر با چه موضوعی در سایت قرار بگیره؟؟
    شما به چه سبک و موضوعی از بازی ها علاقه دارید و مایلید که آن ها بیشتر در سایت قرار بگیرند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 373
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 435
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 547
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 211
  • بازدید ماه : 9,101
  • بازدید سال : 56,262
  • بازدید کلی : 455,201