loading...
دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,سایت ترینر,تریلر,گیم,دانلود فیلم,
آخرین ارسال های انجمن
حسین بازدید : 452 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (1)

Jane Angel 2: Fallen Heaven – در این قسمت از بازی ، خواهر ناتنی Jane Angel یعنی نانسی ، در حال بررسی علل ناپدید شدن های اخیر او است و در می یابد که جین تنها وارث ادوارد سینکلر می باشد . حال به نانسی کمک کنید تا وارد دنیای ارواح شوید ، که بسیار وسیع و سرشار از توطئه می باشد و جین را پیدا کند . در طی بازی از ۱۳۹ صحنه ی مختلف مشاهده خواهید کرد که می بایست معماهای آن را برای کمک به نانسی حل نمایید . سبک این بازی Hidden Object می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید .







 پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی فکری Jane Angel 2: Fallen Heaven لینک دانلود – 368.8 مگابایت | لینک کمکی



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط behzad در تاریخ 1393/01/30 و 1:33 دقیقه ارسال شده است

با ارز و سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز !
مدیا123 به دنبال چند مدیر فعال می باشد
جهت بروز سایت و جذب مشتری برای سایت
حقوق:
همان طور که در تعرفه های سایت نوشته شده تبلیغ در سایت به مدت 30 روز رایگان بوده
بعد 30 روز خیر
مدیا123 در نظر دارد تمامی کسب درامدی را که ار سایت مدیا123 در می اورد با مدیران فعال قسمت کند
برای اگاهی بیشتر به ما ایمیل بزنید فرصت را از دست ندهید
info@media123.tk
behzad.nikzad48@gmail.com
www.media123.ir



کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام این سایت بازیه سعی میکنم مطالب مفید و سودمندی براتون بذارم,اگر مطلب مورد نظرتون وجود نداشت از طرق فرم درخواست ها در انجمن بگید تا براتون قرار دهم ------------------------------------------------- حسن نهتانی -------- بیوگرافی خودم: نامم اسممه همون حسین _از بچگی بزرگ شدم/تو بیمارستان به دنیا اومدم/بابام مرد بود /چند سال سن دارم/تو دوران کودکیم بچه بودم/با رفیقام دوست شدم/شب ها میخابم بعضی وقتا خواب میبینم/اینجا شبا تاریکه/روزاشم روشنه هوا/قدم زیر سه متره/وزنم هم زیر 300 هست/با پاهام راه میرم/با دهنمم میحرفم(باور کنید)/با موبایل زنگ میزنم/اهل ایرانم/سن من زیر 100 ساله مطمعن باشید/الان به فارسی نوشتم/پسرم/درس را فردا خواهم خواند/اینجا وبلاگ بازیه/از اکسیژن تنفس میکنم/از بچگی رفتم تو نوجوانی و.../چشمام یه رنگیه/وقتی غمگینم ناراحت میشم/وقتی خوشحالم شاد میشم/موبایلم شارژ میشه/نمردم و....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب بیشتر با چه موضوعی در سایت قرار بگیره؟؟
    شما به چه سبک و موضوعی از بازی ها علاقه دارید و مایلید که آن ها بیشتر در سایت قرار بگیرند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 373
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 435
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 239
  • باردید دیروز : 547
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 239
  • بازدید ماه : 9,129
  • بازدید سال : 56,290
  • بازدید کلی : 455,229