loading...
دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,سایت ترینر,تریلر,گیم,دانلود فیلم,
آخرین ارسال های انجمن
حسین بازدید : 170 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

Worms Battle Islands یکی از مهیج ترین و جذاب ترین نسخه ها در میان مجموعه فوق العاده محبوب کرم ها یا همان Worms بوده که مخصوص دستگاه PSP منتشر شده است. در این بازی که دارای سبکی دو بعدی و اکشن بوده ، کرم ها خشن به نبرد با یکدیگر مشغول می شوند. در این نبرد هر یک از آن ها از سلاح های نابود کننده و بسیار خطرناکی از جمله نارنجک ،‌ بازوکا ، شات گان و تجهیزات بسیاری استفاده می کنند تا به هر نحوی که شده به یکدیگر صدمه برسانند. این صدمات حتی ممکن است جانشان را به خطر بیندازد و در نهایت کشته شوند.

مراحل این بازی در محیط های بسیار متنوع و متفاوتی دنبال شده که از جمله این مناطق می توان به جنگل ها ، صحرا ها و کوه ها اشاره نمود. جالب ترین بخش بازی Worms Battle Islands ، اهمیت داشتن نوع نابود سازی بوده که در صورت به انجام رساندن این عمل به بهترین شکل امتیاز خوبی کسب می کنید و می توانید به مراحل بالا تر و جذاب تر راه یابید. امیدواریم با دریافت این نسخه از بازی که دارای فرمت ISO بوده و قابل اجرا بر روی دستگاه های امروزی PSP بوده تجربه ای جدید از جنگ مدرن داشته باشید !




دانلود در ادامه مطلب

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام این سایت بازیه سعی میکنم مطالب مفید و سودمندی براتون بذارم,اگر مطلب مورد نظرتون وجود نداشت از طرق فرم درخواست ها در انجمن بگید تا براتون قرار دهم ------------------------------------------------- حسن نهتانی -------- بیوگرافی خودم: نامم اسممه همون حسین _از بچگی بزرگ شدم/تو بیمارستان به دنیا اومدم/بابام مرد بود /چند سال سن دارم/تو دوران کودکیم بچه بودم/با رفیقام دوست شدم/شب ها میخابم بعضی وقتا خواب میبینم/اینجا شبا تاریکه/روزاشم روشنه هوا/قدم زیر سه متره/وزنم هم زیر 300 هست/با پاهام راه میرم/با دهنمم میحرفم(باور کنید)/با موبایل زنگ میزنم/اهل ایرانم/سن من زیر 100 ساله مطمعن باشید/الان به فارسی نوشتم/پسرم/درس را فردا خواهم خواند/اینجا وبلاگ بازیه/از اکسیژن تنفس میکنم/از بچگی رفتم تو نوجوانی و.../چشمام یه رنگیه/وقتی غمگینم ناراحت میشم/وقتی خوشحالم شاد میشم/موبایلم شارژ میشه/نمردم و....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب بیشتر با چه موضوعی در سایت قرار بگیره؟؟
    شما به چه سبک و موضوعی از بازی ها علاقه دارید و مایلید که آن ها بیشتر در سایت قرار بگیرند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 373
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 435
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 390
  • باردید دیروز : 543
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,318
  • بازدید ماه : 4,241
  • بازدید سال : 51,402
  • بازدید کلی : 450,341