loading...
دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,سایت ترینر,تریلر,گیم,دانلود فیلم,
آخرین ارسال های انجمن
حسین بازدید : 263 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)



Insurgency یک بازی شوتر FPS است که شما را به فضای نبردهای نزدیک و تن به تن خیابانی میبرد جایی که پیروزی تیم شما بستگی به توانایی شما در تامین امنیت پایگاه هایتان و از بین بردن منابع دشمن است. سبک بازی اکشن و این بازی هم همانند دیگر بازی های FPS باید دشمن را نابود کنید. بازی دارای ۶ مپ منحصر به فرد با همراهی ۱۲ بازیکن است و سازنده بازی را به دو حالت تقسیم کرده است، در حالت اول شما میتوانید با همراهی دوستان ماموریت ها را به پایان برسانید و یا از یک پاسگاه مرزی در برابر حمله دشمنان دفاع کنید. سازنده بازی بیشترین وقت خود را صرف طراحی خاص بخش multiplayer کرده است بطوری که ۵ حالت بازی چند نفره تا سقف ۳۲ بازیکن پشتیبانی میشود. بیش از ۲۰ سلاح در این بازی وجود دارد که گیمر میتواند سلاح مورد نظر خود را همراه با اضافات انتخاب کند، همچنین بازی Insurgency از قابلیت ۳D VOIP(سیستم ارتباطی) و ساخت مپ های مختلف به وسیله Insurgency SDK و سیستم نوشتاری را پشتیبانی میکند


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows® 8/7/Vista/XP
Processor:Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better
Memory:4 GB RAM
Graphics:Video card must be 512 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 3.0
DirectX®:9.0c
Hard Drive:6 GB HD space

 

تصاویری از محیط بازی:



download دانلود بازی Insurgency برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام این سایت بازیه سعی میکنم مطالب مفید و سودمندی براتون بذارم,اگر مطلب مورد نظرتون وجود نداشت از طرق فرم درخواست ها در انجمن بگید تا براتون قرار دهم ------------------------------------------------- حسن نهتانی -------- بیوگرافی خودم: نامم اسممه همون حسین _از بچگی بزرگ شدم/تو بیمارستان به دنیا اومدم/بابام مرد بود /چند سال سن دارم/تو دوران کودکیم بچه بودم/با رفیقام دوست شدم/شب ها میخابم بعضی وقتا خواب میبینم/اینجا شبا تاریکه/روزاشم روشنه هوا/قدم زیر سه متره/وزنم هم زیر 300 هست/با پاهام راه میرم/با دهنمم میحرفم(باور کنید)/با موبایل زنگ میزنم/اهل ایرانم/سن من زیر 100 ساله مطمعن باشید/الان به فارسی نوشتم/پسرم/درس را فردا خواهم خواند/اینجا وبلاگ بازیه/از اکسیژن تنفس میکنم/از بچگی رفتم تو نوجوانی و.../چشمام یه رنگیه/وقتی غمگینم ناراحت میشم/وقتی خوشحالم شاد میشم/موبایلم شارژ میشه/نمردم و....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب بیشتر با چه موضوعی در سایت قرار بگیره؟؟
    شما به چه سبک و موضوعی از بازی ها علاقه دارید و مایلید که آن ها بیشتر در سایت قرار بگیرند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 373
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 435
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 503
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,092
  • بازدید ماه : 7,930
  • بازدید سال : 55,091
  • بازدید کلی : 454,030