loading...
دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی اندروید,سایت ترینر,تریلر,گیم,دانلود فیلم,
آخرین ارسال های انجمن
حسین بازدید : 620 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.




password دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا  WinRAR 5.01 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا  WinRAR 5.01 Final لینک دانلود – 3.6 مگابایت لینک کمکی




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام این سایت بازیه سعی میکنم مطالب مفید و سودمندی براتون بذارم,اگر مطلب مورد نظرتون وجود نداشت از طرق فرم درخواست ها در انجمن بگید تا براتون قرار دهم ------------------------------------------------- حسن نهتانی -------- بیوگرافی خودم: نامم اسممه همون حسین _از بچگی بزرگ شدم/تو بیمارستان به دنیا اومدم/بابام مرد بود /چند سال سن دارم/تو دوران کودکیم بچه بودم/با رفیقام دوست شدم/شب ها میخابم بعضی وقتا خواب میبینم/اینجا شبا تاریکه/روزاشم روشنه هوا/قدم زیر سه متره/وزنم هم زیر 300 هست/با پاهام راه میرم/با دهنمم میحرفم(باور کنید)/با موبایل زنگ میزنم/اهل ایرانم/سن من زیر 100 ساله مطمعن باشید/الان به فارسی نوشتم/پسرم/درس را فردا خواهم خواند/اینجا وبلاگ بازیه/از اکسیژن تنفس میکنم/از بچگی رفتم تو نوجوانی و.../چشمام یه رنگیه/وقتی غمگینم ناراحت میشم/وقتی خوشحالم شاد میشم/موبایلم شارژ میشه/نمردم و....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب بیشتر با چه موضوعی در سایت قرار بگیره؟؟
    شما به چه سبک و موضوعی از بازی ها علاقه دارید و مایلید که آن ها بیشتر در سایت قرار بگیرند؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 373
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 435
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 543
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,090
  • بازدید ماه : 4,013
  • بازدید سال : 51,174
  • بازدید کلی : 450,113